dinsdag 10 juli 2018

Mail van het Witte huis

Zoals jullie al hebben kunnen lezen heb ik een aantal maanden geleden een verzoek ingediend via senator Bill Huizenga voor een bezoek aan het Witte huis.

Ik had begrepen dat je ongeveer 3 weken van tevoren zou horen of je verzoek is goedgekeurd of afgewezen. Dus ik heb vanaf 1 juli de hele tijd mijn mail in de gaten gehouden. Op 4 juli had ik nog niets gehoord en ik begin hem al te knijpen! Eind april heb ik onze aanvraag moeten 'confirmen', was dat wel goed gegaan?

Ik heb een bericht geplaatst op het Alles Amerika forum en daar stelden ze mij gerust, het is geen 3 maar 2 weken van tevoren.

Afgelopen zaterdag 7 juli opende ik 's ochtends mijn email en wat zie ik? Een mail van het Witte huis!!! Gauw de mail geopend en......Yes! We mogen het Witte huis in! Zaterdag 21 juli om 11.00 uur zijn we welkom!

Bij de bevestiging zit ook een hele lijst do's en dont's. Zo mogen we geen tassen meenemen, ook geen klein handtasje. Je smartphone mag dan weer wel dus we kunnen gelukkig foto's maken! En die plaatsen we natuurlijk hier op ons blog!

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend gaaf...heerlijk om op die manier al met de reis bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk hè, de voorpret van zo'n reis is al leuk! Leuk dat je dit jaar ook weer meeleest!

      Verwijderen