donderdag 2 augustus 2018

Bericht van Caro en Olaf


Hoi, vandaag schrijven Olaf en ik ook een blog! (Eindelijk! Dat is waarschijnlijk wat jullie denken)

Wij vonden de vakantie tot nu toe heel leuk! (Olaf zei:' vooral lego kopen en met Noah en Dion spelen!') Het enige wat wij niet leuk vonden was de regen in Washington. We vonden de Smoky Mountains heel mooi. De nachtwandeling was heel spannend zegt Olaf omdat het in het donker was. We vonden de beer die we gezien hebben heel cool. En de elks ook.
Ik (Caro) vond het uitzicht van Chimney Rock erg mooi.

Ik vond het shoppen (natuurlijk!) ook leuk. Ik heb tot nu toe gekocht: 1 paar schoenen, 3 truien, 2 shirts en 2 korte broeken. Olaf heeft tot nu toe gekocht: 1 paar schoenen, 2 vesten, een paar shirts, een broek en lego (natuurlijk!).  

Dollywood vonden we heel leuk, vooral de wild Eagle. In het waterpark van Dollywood vonden we de groene glijbaan het leukst.(Ik weet niet meer wat zijn naam is)

Voor de rest vonden wij alle hotels ook goed tot nu toe.

Het eten was ook heerlijk. Olaf vindt vooral de cheesepizza of de ribs lekker en ik de hamburgers.

Het snoep is hier ook heel lekker!

Olaf heeft geen ene gehaktbal hier aan gedaan en ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen dus ik ga stoppen.

Bye Olaf en Caro

Ps. We zijn geen waterzigeuners of boomblaadjes tegengekomen! (Noah en Dion weten wel wat we bedoelen!)

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk dat jullie het ook zo leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen dat jullie het ook zo naar jullie zin hebben. En wat hebben jullie al leuke spulletjes gekocht. Heel veel plezier samen en schrijf maar snel weer samen zo'n leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen